Wednesday, February 17, 2010

KERJA ICT TAHUN BARU CINA

Kekuatan saya semasa menjawab soalan Pk 1 ialah saya telah membaca nota-nota yang diberikan Puan Zalina di rumah dan terdapat soalan-soalan yang diberikan sama seperti didalam buku tersebut.Kelemahan saya pula semasa menjawab subjek ICT ialah apabila faktor persekitaran yang kurang memuaskan akibat bunyi bising di luar kelas disebabkan pembinaan bangunan.Cara untuk saya mengatasi kelemahan saya ini adalah dengan cara menenangkan fikiran serta menumpukan sepenuh perhatian saya didalam kelas semasa menjawab soalan tersebut.Langkah untuk mendapat A pula adalah dengan cara tidak pernah memonteng kelas ICT.Bukan itu sahaja,saya juga akan berusaha dengan bersungguh-sungguh serta menumpukan sepenuh perhatian saya didalam kelas ICT semasa guru mengajar.Selain itu,saya juga akan lebih kerap mengulangkaji subjek ini serta kerap bertanya kepada guru jika sesuatu topik itu saya kurang memahaminya.









No comments:

Post a Comment